Sabtu, 31 Mac 2012

SEKADAR RENUNGAN...

Assalamualaikum..

aku pinjam ini dari fb..


i'm speechless..

10 ulasan:

  1. itulah manusia..sedih kan..

    BalasPadam
  2. kejam....


    ps: boleh tolong 'like' sesuatu?

    BalasPadam
  3. mmg speechless...
    berkorban tp pengorbanan x dihargai oleh insan tersebut.

    BalasPadam
  4. assalamualaikum pen biru...sedihnya setelah kekasihnya berkorban matanya sanggup sigadis itu meninggalkannya...:(

    BalasPadam
  5. teringat satu drama pernah ditayang di tv..pasal mak dia kasi mata kat anak dia tp anak dia tidak tahu tentang itu..mak dia dihina akhirnya mak dia meninggal baru dia tahu kenapa mak dia cacat..betul kan..maaf kalau tersilap...hihi

    BalasPadam
  6. da juga baca kisah ini.sungguh malang menjadi kekasih gadis itu.pengorbanan yg sgt mulia dr seorang kekasih..tp tertanya juga ada ke manusia sekarang yg sangup buat begitu?

    BalasPadam
  7. kekasih tu berkorban utk perempuan tu sebenarnya. aihh, im speechless too.

    BalasPadam
  8. sedih tapi tu lah realitinye.. sweet la llaki tu..

    BalasPadam
  9. pernah baca ni sebelum ni..baca kali ni pun bederau bulu roma..alamak..kot ada laaa laki macam tu dalam dunia sekarang ni..nak sujud syukur..hehe

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...