Jumaat, 23 Mac 2012

BERENANG PAKAI SPENDER ???

Assalamualaikum..

Aku bukan nak melucah kat blog musyuk aku ni. Tapi tu..tajuk kat atas tu adalah salah satu keyword bulan ini kat blog aku..hahahaha



Ada jugak makhluk tuhan yang nak tengok orang berenang pakai spender..apa masalah dia , aku pun tak tau.. Betulla kata orang, dalam dunia ni ada 99 jenis gila..ini pun salah atu dari 99 tu..aduhai..


Bagi memenuhi hajat hati orang berkenaan , gambar ni aku dedikasikan untuk beliau..semoga  beliau berpuas hati...   
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
\/


14 ulasan:

  1. hahahaaa..giler sex ker apa nie akak..dah tak ade key lain ke nak di cari ;p

    BalasPadam
  2. ha ha hahh....ada peminatnya yang tersendiri!

    BalasPadam
  3. kalau pompuan berenang pakai bikini.. hahaha

    BalasPadam
  4. hahahaha
    sabo jelah..
    manusia ni unik =0

    BalasPadam
  5. assalam pen biru..

    hahhaaaaha....sesuai betul gambo tu khusus utk dia..tgk je gambo tu terus tergelak..mcm2 la peel org ni..

    BalasPadam
  6. salam,macam2 jenis ada..manusia ni kan..

    bg aje spender cap ayam kat ayam kat diorang.

    BalasPadam
  7. assalamualaikum pen biru...yg dlm gambar tu berenang x pakai apa2 pun...hehehehe...:)

    BalasPadam
  8. laut mana agaknya tu? tak boleh dah mandi kat situ...harammmmmm

    BalasPadam
  9. berenang memang kena pakai spender tapi kat luar spender kena pakai seluar trek sut.,,hehehe

    BalasPadam
  10. haha..dorang ni..suka je cari yg ntah pape jerkk.. huhuhu

    BalasPadam
  11. hahaha.. lawak hari Jumaat.. ada jgk yg google benda2 cenggini.. sungguh takde paedah kot!!

    BalasPadam
  12. mmg gila org tu.gila seks kot.haha..

    BalasPadam
  13. hahahaha mcm2 keyword yer...layankan aje

    BalasPadam
  14. dah xpasal2 dalam blog PB ada gambar vavi... hehe

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...