Sabtu, 17 Mac 2012

BUNGA KRISTAL

Assalamualaikum...
Untuk kali ni aku nak tunjukkan design aku sendiri. Pelanggan aku nak baju yang penuh dengan kristal. Baju pelanggan ni jenis dress labuh kain payung. So dia nak aku jahitkan kristal di bahagian bawah dada dan hujung baju..

Agak sukar jahit kristal sebenarnya sebab kristal tu tak reti dok diam, asyik terpeleot je bila aku nak jahit. Bila dah masuk benang dah ok dah. Cakap banyak pun tak guna, jom tengok ajelah






Ok..untuk baju ni aku cakap memang agak mahal sikit ye sebab batu kristal tu pun dah mahal. Harganya RM130. Nasib baik pelanggan aku ni saiz S je..kalau saiz cam aku, mau-mau dalam RM160. Apa boleh buat. huhuhu.. So sesapa yang terberkenan di hati nak tempah jahitan camni jangan memalu.. sms @ call aje aku 0125677630.okeh!  Adeuss!!!

7 ulasan:

  1. cantiknya...
    nanti bleh la tempah ngan awk :0

    BalasPadam
  2. cantiknya
    nanti bleh tempah ngan awk :)

    BalasPadam
  3. mesti pelanggan puas hati kalo hasil kerja cantek mcm tuh...:)

    BalasPadam
  4. mmg antik,pandai sungguh pb nie.mmg kreatif dan berbakat..:)

    BalasPadam
  5. Satu masa dulu, baju penuh sulam. Sekarang penuh manik, kristal bagai.Fesyen katakan.Tentu pemakainya puas hati dengan hasil tangan PB.

    BalasPadam

SILA TEKAN KEYBOARD ANDA UNTUK MENULIS. :p

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...