Jumaat, 16 Mac 2012

BUNGA LABUCI MANIK TABUR - 7

Assalamualaikum..

Manik lagi???  nasibla kan.. Tengok ajerlah..




Aku panggil baju ni aiskrim paddlepop sebab warnanya yang amat manis ini..Untuk harga baju ini RM60, baju saiz M. Kalau saiz besar dan nak bunga lebih meriah, maka harganya pun agak meriah sikit la kan..Okeh..itu je untuk hari ni.. Adeus!!!

10 ulasan:

  1. uhhh, rajinnya..kalaulah kita ada kemahiran cam gini..

    BalasPadam
  2. Cantik.. suka tgk kawan2 pakai baju ada bling2.. :D

    BalasPadam
  3. salam akak pejaba?cantik..blehla nt nk buat baju raya cmnie..huhu

    BalasPadam
  4. pompua jer yg ada minat cam nie

    BalasPadam
  5. cantiknya...kreatif sungguh la....

    BalasPadam
  6. wow!! bling! bling! sungguh..sy suka je tgk org pakai baju2 mcm ni tp sy suka yg simple2 je..klu blh manik yg byk tp kain kurang bercorak..

    BalasPadam
  7. meriahnyer kaler labuci ni....

    BalasPadam
  8. As salam Pen Biru,

    Cantiknye sesuai dgn namanya Paddle Pop! RM60 utk baju saiz M..oklahkan sb nak buatnye bukan senang ye tak? :)

    BalasPadam
  9. Lupa lak, salam perkenalan & follow di sini~

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...