Jumaat, 30 Mac 2012

PENARI TIANG..MEGAH SANGAT KE??

Assalamualaikum..

Mungkin ramai yang baca kisah 3 perempuan bengong ni..


Sedih betul..dengan perbuatan yang memalukan dan tidak bermoral ni, hanya didenda RM25 je..Ish...buat lekat celah gigi je kalau banyak tu, sedangkan pendapatan diorang bukan main-main lagi..

Apa agaknya perasaan diorang masa menari tu? Seronok? Bangga?  Megah??  Nak dijadikan cerita, takdir Allah..tengah berpusing-pusing dan mengeliat-liat ditiang tu, ajal datang menjemput...Nauzubillah

Bayangkanlah jika itu terjadi...

Macam dah takde kerja lain dalam dunia ni....insaflah!

8 ulasan:

  1. bila hati sudah mati,perasaan malu dan takut tiada lagi....

    BalasPadam
  2. huhu stakat 25 hinggit je dorg kena bayar???

    gaji dorg berpuluh2 kali ganda..so xde hal.. esok lusa..dorg wat balik.. pastu bayar je 25 hinggit tu...


    huhu

    sepatutnya.. hukuman yg terbaik.. bawa dorg ke pangkal jalan..

    BalasPadam
  3. Yang paling sedihnya, nama ketiga2 orang ni macam nama orang Melayu Islam. Tak fikir ke pasal perasaan mak ayah derang masa tgh 'bekerja' tu?

    BalasPadam
  4. mmg macam dh takde keja lain kan PB?belajar jahit manik dr PB lg bagus!hiks..

    BalasPadam
  5. semoga mrk diberi keinsafan dr melakukannya lagi...

    BalasPadam
  6. muka mcm xde perasaan bersalah pn tgk...patut kenakan denda lbh lg ni.

    BalasPadam
  7. tak kira agama mana pun, tak baik kalo seseorg itu menari tarian ghairah.

    BalasPadam
  8. cubalah menggeliat cuci toilet, kan dpt pahala..hihihi

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...