Jumaat, 4 Januari 2013

SIAPA MEREKA INI?

Assalamualaikum..

Sedikit cerita hakikat dunia yang nak aku kongsikan dengan korang semua. Dari korang buang masa tengok tarian Gangnam yang entah apa-apa tu, baik korang tengok muka-muka yang akan aku nak tnjuk ni. Mari kita berkenalan dengan mereka-mereka di bawah ini..

Carlos Slim

Bill Gates

Armancio Ortega

Warren Buffett

Ingvar Komprad

Charle De Ganahi Koch

David Hamilton Koch

Lawrence Joseph Ellison

Bernard Arnault

Alwaleed Bin Talal Al Saud..

Siapa mereka ini???  Apa kena-mengena diorang dengan aku???  Apahal pulak mereka ni yang nak aku ceritakan ....ya..mereka ini adalah...


Individu terkaya di dunia
*sumber Berita Harian..

Memang mereka-mereka ini ada kena mengena dengan aku..iaitu, mereka sudah aku masukkan ke blog aku ..hahahah..ok tak jawapan aku??

Adeus!!!



5 ulasan:

  1. assalamualaikum pen biru...menarik info ni tapi yang kaya2 semuanya org putihkan...:)

    p/s jom join segmen mama yer...:)

    BalasPadam
  2. terbuntang mato tgk harta2 dieorg..itu yg dieorg dh declare..yg x declare kite xtau lah brape kan..

    BalasPadam
  3. patut lar barang ikea mahal.. rupe nye, dh jutawan owner nye nih.... abes duit shopping kat sane.. hek3

    BalasPadam
  4. js baru tau yg boss ikea tu...rupanya jutawan org nye...hihi
    salam ziarah...

    BalasPadam
  5. Salam kak..
    cma balas jejak & follow..tenkiu follow cma..salam ukhuwah fillah :)

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...