Jumaat, 11 Januari 2013

LIKE

Assalamualaikum..


Left click  untuk besarkan..

Jangan kita menghina orang, kerana..
Hina orang di mata kita, belum tentu hina orang dimata Allah..
Mulia kita di mata orang..belum tentu juga mulia kita dimata Allah..

Jika kita tak tahu apa-apa..baik kita diam. Dari kita menambah dosa..lebih baik kita menjaga pahala yang sedia ada..

*senyum tak perlu kata apa-apa :) 
sila klik gambar dibawah.. terima kasih :p
|
|
|
\/  

8 ulasan:

  1. btol tu kak....saya setuju sangat tue....

    BalasPadam
  2. yelah manusia ni mmg suka berburuk sangka.

    melampau2 sgt menghina sesama manusia.kan lebih baik kita berdoa utk dia..hidayah milik Allah..

    BalasPadam
  3. tul tu...setuju sgt. I pun tk suka jgk jenis yg suka duk post kutuk2 ahli politik itu, ahli politik ini..sape diorg nk judge si polan tu layak ke, si polan ni masuk neraka ke..haish~

    *salam kenal n folo*
    bace profile U state Jitra? same lah.. =)

    BalasPadam
  4. betul! siapa kita nk menghukum atau memperkatakan tentang org lain...

    BalasPadam
  5. assalamualaikum pen biru....betul2 sokong tu...:)

    BalasPadam
  6. setuju dengan komen pen biru...:)

    BalasPadam
  7. betul tu..diam itu lebih baik...

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...