Jumaat, 18 Januari 2013

MAHARAJA LAWAK MEGA 2012

Assalamualaikum..

Semua orang sibuk cerita pasal Maharajalawak Mega 2012..

Malam ini adalah acara kemuncak. Dan aku ramalkan pemenangnya adalah..

PERTAMA
Harap-harapnya Johan ada malam ni. Kesian aku tengok Zizan terlompat-lompat sorang diri atas pentas.


KE-2
Walau hebat macammana pun diorang susah nak lawan Jozan sebab Jozan ramai peminat dan penyokong.


KE-3
Agak susah nak bersaing dengan Boboi.. tapi rasanya diorang ni lagi lawak dan sepanjang minggu tak pernah jatuh ke Bottom 3..cuma Boboi mempunyai pengaruh yang lebih berbanding Shiro.

Tak sabar nak layan malam ni..harap-harap best la..

Dan pada yang dah menang tu, kalau boleh tahun depan janganla masuk bertanding lagi..kalau kalah nanti kan dah rasa down tak boleh nak terima kenyataan..bagila peluang kat pelawak alin pulak..kan...kan..kan...

Adeus!!!





16 ulasan:

  1. sokong dgn keputusan ini..hehe

    BalasPadam
  2. salam Ukhuwah..follow kamu juga....tidak ikuti maharaja lawak sbb tak melanggan astro warna..

    BalasPadam
  3. sama dgn akak ..
    sian lak ngan zizan tuu
    agak2 ada tak johan mlm nie ..
    appear dgn kerusi roda ke ..
    kalau ada pastinya gamat ! ;)

    BalasPadam
  4. Assalam Penbiru..

    Terima kasih mengunjungi teratak Azwa.

    Azwa suka semua yang masuk final..good luck kepada semua finalist MLM..

    BalasPadam
  5. suka jambu..jozan pun suka...tapi tahu mesti jozan yang memang...:)

    BalasPadam
  6. awat saya tak pernah pun tgk raja lawak.... pelikkan..tp itulah kebenarannya....hehehehe

    BalasPadam
  7. singgah serang balas. hi... saya juga teruja utk tgk persempahan final mlm ini. dan semoga johan kembali beraksi utk siaran kemuncak!

    go JOZAN go!!

    BalasPadam
  8. Salam kenal & follow #460

    Akak pun suka Jozan... harap2 dia orang menang lah... dah lah zizan tu sorang2 jer kat atas pentas tu.. tapi masih lagi kelakar giler... :D

    Jumputlah follow blog akak yer :)
    cahayahidupku2569.blogspot.com

    BalasPadam
  9. Salam..ummi singgah dan folo juga.

    Ummi pun suka ketiga2 kumpulan ni terutama Jozan dan jambu, Boboi macam hilang sengat pulak kali ni kan.

    BalasPadam
  10. munna pun rasa 3 kumpulan ni yg akan jadi top 3 mlm ni

    BalasPadam
  11. oh dah nak final eh...jarang sangat tgk maharaja lawak nih...huhu

    BalasPadam
  12. JOZAN ni, dia dok senyap pun org dah bersorak..
    Setuju, tahun2 depan, bagi la muka2 lain masuk bertanding

    BalasPadam
  13. samalah..... saya pun agk kump yg sama....

    BalasPadam
  14. rasanya 3 kumpulan nie ada kelebihan mlm nie..... harap2 dapat tgk sampai habis...... sebab selalu separuh jer..... remy yg tewas dulu.....hu3

    BalasPadam
  15. salm ziarah kembali..

    saya juga dah follow...

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...