Khamis, 24 Januari 2013

BUNGA MANIK BUNGA LAWANG - 2

Assalamualaikum..

Dah lama tak masuk entri pasal jahitan manik. Sebenarnya aku tidak henti menjahit lepas dari raya tahun lepas..memang tiada waktu sengkang...tiada waktu duduk terlentang..hari-hari bermain dengan manik dan benang..

Ini baju hujung tahun lepas. Tapi aku anggaplah ini baju pertama siap untuk tahun ini..

Diminta pelanggan untuk jahit sesimple-simplenya.. 

Tangan

Bawah baju


Itu aje entri untuk hari ini...

p/s..sorry..tak sempat BW..kalau ada yg aku BW..aku silent reader aje.thanks ye korang.. :)

6 ulasan:

  1. Bagusnya ada bakat dan mahir jahit manik dan hiasan kat baju. Kalu nak tempah memang mahal tu, kadang tak berbaloi dgn harga pun, kan?

    Cuma, sebab umur dah camni (agaknya), Kak Azie dah tak berapa gemar baju ada manik dan sulam. Batu-batu kecil masih ok diterima, tapi sulam dah tak berapa mahu.

    BalasPadam
  2. Cantiknya baju tu dgn bunga lawang... selalunya PB ambil upah berapa ye utk bunga manik cam ni.. boleh akak tempah :D

    BalasPadam
  3. salam sis..
    ssh tak nk mmbuatnye?
    huhuh..mahir btl akak :)

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...