Sabtu, 19 Januari 2013

PATRICK TEOH..LISTEN!!!

Assalamualaikum..

Ini bukan entri politik. Aku tak suka politik. Aku tak suka bising-bising pasal politik. Aku tak nak kehilangan kawan kerana politik. Ini entri pasal aku panas hati bila bangsa asing yang non-muslim menghina agama aku. Apa masalah dia sampai sewenang-wenang hina agama aku.

Yes..dulu aku suka dia ni. Dari mula dia jadi pembaca berita di TV3, sampailah dia jadi pelakon. Afdlin Shauki selalu ambik dia ni berlakon dalam filem arahan beliau..

Ini yang aku dapat dari internet. Korang bukan boleh dapat baca dari blog aku saja,. malah dari merata-rata blog dan website pun ada..





kenapa bangsa asing ini melampau?? kerana orang melayu suka bercakaran. Apa nak jadi???..

To Politician : Kes Bawalni masing-masing tolong backing orang itu dan orang ini, buat kesimpulan itu..dan kesimpulan ini..marah orang itu dan marah orang ini...sampai sanggup buat rakaman upload kat youtube, walaupun itu hanya isu si bercakap dan si mendengar cakap..tapi kenapa isu ini masing-masing diam dan langsung tak bercakap???

To Apek Patrick : ..kerana mulut badan binasa. Ingat tu!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...