Isnin, 28 Januari 2013

PEARL TABUR - CRUMBLE 20

Assalamualaikum..

Sila jangan alihkan siaran anda..macam TV la pulak..tak pe kalau korang tak suka tengok pun. Tapi inilah pengisian blog ni..

Nah..lagi baju yang di jahit crumble..tegok aje lah ye..

Leher

Leher..sisi

tangan

 Leher dan tangan..

Baju ni atas permintaan pelanggan. Katanya nak glamer berkilau-kilauan..oleh itu inilah hasilnya..Pelanggan ini aku tak pernah jumpa. Tapi ini baju ke-2 yang dia hantar kat aku..terima kasih ye wahai pelanggan ku..

Pada korang yang nak sentuhan jemari ku yang montok bagai lintah kenyang ni, silalah sms aku 0125677630 (Ana).. Insya Allah akan ku buat seperti yang korang nak..tak kira baju kurung, kebaya, jubah, tudung..kala nak bagi selur jeans pun akan ku coba..

itu aje ye.. Adeuss!!!

13 ulasan:

  1. salam kenal n follow sini jugak.. cntik nye patern tu. Berapa Rm sis ambil upah utk jahitan manik macm ni? tq!
    jemput singgah blog saya juga
    nabihahsejutarasa.blogspot.com

    BalasPadam
  2. Ehehe.. Sedang membayangkan rupa jeans yg ditaburi manik2.. Pasti glemer gitu. Btw, cantik sgt taburan manik kat baju tu :-)

    BalasPadam
  3. mmg trend untuk tahun 2013 kot gaya manik tabur ni :-)

    BalasPadam
  4. Cantiknyaaa...
    Moga bisnes terus maju.

    BalasPadam
  5. akak.. nisah suke combination kaler manik ni..
    nnati kalo nisah ada baju baru, InsyaAllah nisah anta kat akak ye.. tapi akak terima ke by pos?

    BalasPadam
  6. confirm glam kalau pakai baju tuh...:)

    BalasPadam
  7. Uisshhhh...berbakat ni..bagus...bakat boleh jana wang...terbayang saya kelecehan nak buatnya kan...kalau saya disuruh buat la...hihihi...tapi yg expert mcm penbiru..no hal punya...:-)

    BalasPadam
  8. eee...cantiknyaaa...camne nak tempah..

    BalasPadam
  9. pensil tak suka baju mcm tu nanti terkeluar bila basuh ..

    tapi cantikk ! pandai pen biru buat :D

    BalasPadam
  10. Tinggal area mana? Boleh tahu? Nak estimate jarak. nanti mohon jawab di entri Kak Azie ya.

    BalasPadam
  11. meriah nye color...cantik sangat...

    BalasPadam
  12. salam kak...
    alahai..cantiknye...betul2 minat jahit manik ni..
    sangat teliti :)

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...