Rabu, 9 Mei 2012

GAMBAR AKSI TERLAMPAU

Assalamualaikum..

Minggu lepas bukan main lagi aku bercerita pasal keagamaan, tetiba je hari ni siap post entri gambar aksi terlampau pulak.. Nak tengok ke? layan ajelah kalau suka..kalau tak, sila abaikan..



terlampau nak hebat!

 terlampau kejam

terlampau rendah dan terlampau tinggi

terlampau berat..oh no!!

So..jangan ingat aku nak upload gambar melampau ye. Ini cuma terlampau ye. Takde maknanya aku nak melucah kat blog musyuk aku ni..Kepada yang tak tercapai hajat nak tengok aksi-aksi yang terlampau melampau tu..lupakan ajelah.. :p

8 ulasan:

  1. Wakakaka. Memang semuanya melampau2. Hehehe

    BalasPadam
  2. =)
    baru berkesempatan menyinggah disini =)

    BalasPadam
  3. hahaaaa...terlampau lawak lak akak oiiitt..

    BalasPadam
  4. assalamualaikum pen biru...hahahah mmg melampau n kelakar je...:)

    BalasPadam
  5. melampau tapi menghiburkan :)

    BalasPadam
  6. Yg melampau tu yg letak anak buat burger tu. hahaha. Suka buli anak2 derang ni.

    BalasPadam
  7. haha. yg terlampau berat tu, sekali jatuh kang, adoii sakitnya. :p

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...