Jumaat, 25 Mei 2012

BUNGA LABUCI - 8

Assalaamualaikum..

Dah mai dah..entri pasal manik. Aku nak tunjuk ajelah antara baju raya pelanggan-pelanggan yang dah aku siapkan..jom tengok

Leher

 Close-up leher

 Tangan

 Leher dan tangan

Dari atas ke bawah

Pertama kali aku buat bunga labuci berterabur ni. Mula-mula tu rasa macam nak terkeluar biji mata..lama-lama ok lah. Sebelum-sebelum ni, bunga labuci aku begitu statik sekali..kali ni saja nak buat perubahan sikit..biarkan ia berterabur...

So, esok ada lagi entri untuk manik sempena raya (walaupun belum puasa..tengok anak bulan pun belum)..Aku berhenti disini dulu..Adeus!!!

Nak tengok lagi ?..Tunggu

11 ulasan:

  1. selalu refresh n3 yg baru..good job beb!

    best ar, untung pandai jahit manik...masyukkkkkkkkkk tu..hihihihi

    BalasPadam
  2. Complicated. Kalo bagi task ni kat saya, rasanya 4 tahun pun belum tentu siap. Kehkeh.

    BalasPadam
  3. akak mmg amik tempahan jahit manik ke?

    BalasPadam
  4. Cantik. Tentu berseri-seri si pemakai baju ini.

    BalasPadam
  5. tq semua..sape nak boleh aje..jgn malu2 bgtau ye.. :)

    BalasPadam
  6. aik...kasi perangat nmpk..hahaha insyaALLAH..lepas dr 6hb sy akn hantar baju kt PB..skng ni br nak jumpa gunting n mesin jahit.. hihi

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...