Khamis, 24 Mei 2012

MEMORI

Assalamualaikum..

Panas betul semalam..berpusing-pusing dan berguling-guling aku nak tidur.  tetiba terasa macam nak kembali semula ke tempat yang sejuk dan best ini..

Aku nak kembali kesini semula..tempat ini sahaja..tempat lain aku tak mau..dan kali ini aku akan gigih mendaki tangga tembok ini hingga ke puncak di atas sana tu..owh..mampukah???

Dan hingga kesaat ini aku masih terasa bestnya kesejukkan itu..
*bilaku jaga dari tidur..owh..rupanya hari dah hujan ..lebat pulak tu......

9 ulasan:

  1. assalamualaikum pen biru...wah seronoknya dpt jenjalan kat Tembok Besar Cina tu...:)

    BalasPadam
  2. Bestnye bleh jelajah Tembok Besar tuh...:D

    BalasPadam
  3. cun nya tuah tanah..dah jejak dah ke sana..untungnyer

    BalasPadam
  4. dah sampai ke tembok besar cina tu...bestnye...:)

    BalasPadam
  5. waahhh dah penah sampai....

    *teringin gak nak ke sana... hehe

    BalasPadam
  6. papa mifz setakat ke CH jer sebagai pendingin badan nih...next week..:)

    BalasPadam
  7. woww.... Tembok Besar tu.. entah bila giliran saya plak untuk sampai ke tempat bersejarah di dunia itu... tahniah kak Pen biru

    BalasPadam
  8. As salam PB,

    Seronok kan klau dpt jln2 ke tmpt sejuk....huhuhuu kat sini nak masuk musim sejuk... pun dah tak tahan...huwaaaaaa!

    Rindu dgn hujan sb dah lama tak jumpa ujan marya ni PB...

    Marya xpernah ke tembok cina lagi, nnt nak pergi ajaklah Marya ye? ;)))

    BalasPadam
  9. seronok bila dapat jelajah tempat orang kan.. ;)

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...