Khamis, 31 Mei 2012

SELAMAT HARI PEMBANTU TADBIR

Assalamualaikum..

Bismillahhirrohmanirrohim..

Dengan ini aku mengisytiharkan bahawa hari ini adalah Hari Pembantu  Tadbir.

Hari ini adalah khas untuk semua Pembantu Tadbir di Malaysia. Tak kiralah disektor awam atau swasta. Barang perlu diingat, dimana-mana sahaja tak kira di pejabat, di kilang, hatta di syarikat kecil, peranan seorang Pembantu Tadbir @ Kerani amatlah penting. Mungkin jawatan itu hanya kelihatan amat kecil, tapi tanggungjawabnya amat besar.

Oleh itu aku ada sesuatu untuk mereka yang berkhidmat sebagai Pembantu Tadbir.


Entri aku berakhir di sini..sebab banyak kerja sedang menanti. Sengaja aku declare hari ni hari untuk Pembantu Tadbir. Walaupun tugasnya nampak amat kecil, tapi penting sebenarnya. Kita ada Hari Guru, Hari Jururawat, Hari Polis, hari itu hari ini dan macam-macam hari..

sedangkan PT?.. aku pernah kata pada kawan-kawan PT..
"ada kerja untuk kita hari-hari..tapi takde "hari" untuk kita"

Adeus..amigos!!

14 ulasan:

  1. PT lg bnyk keje sesetengah jabatan tu.semua benda dia tahu,kdg2 pegawai atasan pn x knowledgeable mcm tu....

    BalasPadam
  2. SEMOGA TERUS BERJAYA DALAM KERJAYA...^_^

    BalasPadam
  3. salam penbiru...tahniah atas usaha anda..harap kerajaan atau badan2 yg lain dapat mendengar keluhan hati kite kan

    BalasPadam
  4. salam penbiru..tahniah di atas usaha kamu..harap2 PM dapat isytihar satu hari buat kite kan...

    BalasPadam
  5. btul2.. xde PT, sape nak buat kenaikan pangkat?? kenaikan gaji?? cuti sakit?? cuti bersalin?? macam2 lah.. wooo.. tq pada sume PT.. =)

    BalasPadam
  6. Selamat hari PT jugak utk Pen Biru dan Sya sekali..apa yg PB ungkapkan itu ada kebenarannya siapalah kita di mata mereka....:'(

    BalasPadam
  7. Betul tu Pen biru....akak sokong hari PT niiii...sekurang-kurangnya terasa diri dihargai.....

    BalasPadam
  8. oh ada hari pembantu tadbir rupenyer
    baru aku tau...selamat, selamat, selamat semuanya.. :)

    BalasPadam
  9. Ooo.. Penbiru sendiri ke yng pilih tarikh ni? Hahah.. Ok la.. so selamat hari pembantu tadbir.

    BalasPadam
  10. as salam..kite bersua lg..hehe..

    tertipu sudah ingatkan mmg betul2 ade hari Pembantu Tadbir nieh..;D

    BalasPadam
  11. setuju dengan ayat yang paling last :)

    BalasPadam
  12. Terharu lak bace entry ni..
    Selamat Hari Pembantu Tadbir.. :)

    BalasPadam
  13. assalamualaikum pen biru....selamat hari pembantu tadbir yer...:)

    BalasPadam
  14. Terima kasih ats penghargaan ini...sbg PT jg la sy berkorban tinggal berjauhan dgn family...kuantan-kl...jmpe family hujung minggu jer...duit x pyh ckp mmg habis.....

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...