Selasa, 22 Mei 2012

BIARLAH KEKASIHKU BUAYA

Assalamualaikum..

Adakah aku sudah kecewa dengan manusia sehingga ingin berkasih dengan buaya?...oh tidak..bukan buaya jadi pilihan..tapi aku ingin memiliki cinta lelaki resmi seekor buaya..

Apalah yang aku merapu meraban pagi-pagi ni...gini ceritanya..


INI ADALAH FAKTA:
Menurut Wikipedia, buaya ialah binatang yang paling setia dengan pasangannya hingga ke akhir hayat. Walau kemana jua ia pergi, ia akan balik kepada pasangannya..

Ini yang buat aku terfikir..kenapa lelaki miang akan dicop "buaya". Tak kira lah buaya darat, buaya longkang atau buaya tembaga. Sesungguhnya buaya itu tidaklah bersalah sama sekali. Kasihan buaya itu berserta keturunannya..



Dan sesungguhnya barangan seperti baju dan kasut berjenama buaya (Crocodile) amatlah mahal jika nak dibandingkan dengan baju pasar malam...

*confius!

8 ulasan:

  1. entry yang comey...=)
    hehehehe....

    BalasPadam
  2. haha... baru tau fakta pasal buaya nie.. nampaknya...xleh laa guna pkataan 'buaya darat' pas nie... hehe

    BalasPadam
  3. assalamualaikum pen biru...wah best gak n3 ni 'buaya'mcm2 buaya adakan...:)

    BalasPadam
  4. buaya darat mmg xsetia kot...;p

    BalasPadam
  5. buaya jugak yg xpasal2 jadi buruk..!! hihi

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...