Sabtu, 5 Mei 2012

ENTRI YANG ORANG TAK MINAT NAK BACA

Assalamualaikum..

Ini fakta..bukan auta. dari pemerhatian dan kajian yang aku buat (macam saintis la pulak)..antara entri yang orang tak minat nak baca (klik pun tak mau) adalah seperti berikut;

  1. Keagamaan
  2. Ilmu
  3. Kajian
  4. Sejarah
  5. Perniagaan
*pendek kata semua yang hanya berbentuk tulisan tanpa gambar dan ditulis panjang berjela



Untuk entri yang paling orang suka nak baca (tak bagi baca pun nak baca)
  1. Hiburan
  2. Apa-apa yang berbaur lucah
  3. Yang ada gambar pelik-pelik
  4. Yang tak memerlukan otak berfikir
*pendek kata semua yang boleh menggembirakan hati sendiri.

Apa pendapat korang?

9 ulasan:

  1. dkna setuju bab keagamaan sebab kat blog dkna setiap hari jumaat ada Renungan Jumaat tapi setiap entry keagamaan tu tak dapat sambutan pon..apa pon dkna yakin ada yang membacanya walaupon separuh jalan..hehheee

    BalasPadam
  2. salam PB..ada betulnya..cuma yang dah berusia mcam acik ni..akan klik semua untuk dibaca..lagi2 yang boleh tambah ilmu..acik pernah letak tajuk..yang acik tak pernah terfikir pun kelain boleh ditafsirkan maksudnya...tapi acik terkejut tengok punya ramainya yang klik.

    BalasPadam
  3. mujur kita dianugerahkan bakat merapu...merapu itu penting...keh3

    BalasPadam
  4. aku setuju psl entri yg org suka baca no 2 tu..hehehe..sbb top pageview kt blog aku pd entri yg title cam lucah2 skit.

    BalasPadam
  5. assalam
    memang betul dan sgt2 setuju
    sepatutnya ilmu, hal keagamaan lah yg semua kena baca dan ambil tahu bukan hiburan je, boleh hiburan tu sekadar selingan ye tak
    hidup kita sementara esok lusa blm tahu hidup atau mati, kenalah beringat dan mengingati
    bukan baca je kadang2 di TV kalu bab2 agama dan ilmu2 ni tak layan, lebih rela layan lagu2 ntah apa2
    kadang2 susahhati tgk anak2 pelajar kita yg tak tahu solat dahlah tak tahu, tak reti plak hormat org yg tgh solat. penah berlaku pd sy kita solat diorg sembang gelak kuat2 emmm sedihh bila tegur marah

    BalasPadam
  6. entri psl keagamaan,Ilmu,Kajian, Sejarah dn Perniagaan tu sbenarnye sgt menarik utk dibaca, cuma mungkin ramai x beri komen sbb takut slp komen sbb maklumlah diri sndri xckup ilmu di dada. sekadar utk membaca dn tmbh pengetahuan jer lah..

    BalasPadam
  7. betul2,,,bab hiburan mmg ramai tgk dan baca

    BalasPadam
  8. biasa la tu PB..tgk la dunia blog kita skang ni..klu bab tepek gambo spra lucah, citer lucah, pasal artis..bukan main rmai lg peminat..tp klu cite agama,,bolek follow jela..nama nk return p baca pulak..mmmmmm... tp kena pndai pilih blogger gak..kdg2 dia sentuh bab agama skali dgn politik..!itu kompom2 sy rejek 300%..! :)

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...