Sabtu, 26 Mei 2012

BUNGA PEARL SIMPLE 3

Assalamualaikum..

Kali ni entri manik juga..

Dan baju ini diminta untuk aku jahit simple aje. Mari kita tengok apa dah jadi..

Tangan.. 

Tangan lagi..

Bawah baju

Baju ni aku suka sangat  sebab mudah nak jahit..sebab kainnya keras sikit tak macam kain-kain lain..kalau datang kain macam ni..10 pasang pun aku sanggop!!..Huhu..itu je untuk hari ini.. Adeus!!!

5 ulasan:

  1. wahhh..cantiknye..berbakat sungguhh..hehe

    BalasPadam
  2. wahhh cantikla..
    suke tengok...=)

    BalasPadam
  3. Subhanallah.. tak semua org dikurniakan bakat mcm ni PB... Suka sgt :))

    BalasPadam
  4. simple..n cantik...berkenan plak tgk ada pearl ni.. hihi aisshhh...semuanya berkenan la..

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...