Isnin, 6 Februari 2012

SEEFOOD..ANIMASI MALAYSIA BERTARAF HOLLYWOOD???

Assalamulaikum..

Aku tertarik dengan 1 iklan kat tv ni. Iklan tu promosi kepada filem animasi Seefood. Mula-mula aku tengok, macam best jer. Tengok punya tengok..eh..eh..dalam filem tu Siap ada gambar wau bulan ..aik..dari mana filem ni datang..korek punya korek..ooo baru aku tau, filem animasi tu memang Made in Malaysia lah!..


Wow..memang menarik nih! Kalau tak dikorek-korek tu dan kalau tengok sekali lalu jer,memang aku tak sangka filem tu buatan Malaysia. Kartun dia cantik, sound dia pun best,sama macam filem animasi dari Hollywood.

Kisahnye mengenai sekumpulan ikan yang diketuai oleh seekor jerung yang bernama Julius yang ingin naik ke darat. Apa akan jadi lepas tu..ni kena tengok kat pawagam. Layan filem macam ni lagi bagus,kepala pun tak serabut..enjoy jer..



Filem ni pulak akan menjelajah ke lebih 90 buah negara. Dan aku rasa, dengan kualiti yang baik macamni, memang boleh sesangat filemni masuk ke negara luar. Di Malaysia pula akan di tayangkan pada 8 Mac 2012. Itu jer aku nak kongsi dengan korang..Adeus!!!

10 ulasan:

  1. produk malaysia erk???
    kalau betul produk malaysia memang tabik r =)

    BalasPadam
  2. assalamualaikum pen biru...moga anak Malaysia mampu pergi ke taraf duni mengatasi yg lain2 gak...:)

    BalasPadam
  3. teruja jugak nak tgok,tggukeluar pawagam mac nti.dh pernah baca tentang seafood sebelum keluar iklan lg..mmg membanggakan malaysia boleh buat animasi macam nie..:)

    BalasPadam
  4. Tahniah buat yang menghasilkannya.. :D

    BalasPadam
  5. Assalam PB..acik memang jarang tengok animasi..

    BalasPadam
  6. nampak menarik..terbaek...

    BalasPadam
  7. mmg wajib bwk anak2 gi tgk ni..tq share info

    BalasPadam
  8. yeay..
    saper nk blnja shark tgk cter nie..

    BalasPadam

HATERS ARE NOT WELCOMED!!!

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...