Isnin, 20 Februari 2012

MEMBURU IMPIAN

Assalamualaikum...

Percaya atau tidak, sudah hampir 5 tahun aku menggunakan Ring Tone lagu Memburu Impian nyanyian Kaza. Aku cuba tukar ke lagu lain, tapi, aku rasa macam ada sesuatu jer yang tak kena. So sampai hari ini aku masih menggunakan Ring Tone yang sama. Aku sebenarnya suka sangat dengan lagu ni. Bila aku dengar je lagu ni, ada macam 1 aura didalamnya yang melekat dengan hati aku..samada lirik atau melodinya.(adakah ini buktinya aku ini spesis manusia yang amat setia?? *uhuk!!! uhuk!!!) .Lagu ini juga merupakan lagu tema filem Gila-Gila Remaja..yang heronya "Oh..Azroy.."..jatuh chenta aku dibuatnya..hahaha

Ku jejak..
Jalan yang berliku,
Membara jiwaku,
Memburu impian...

Ku renang...
Lautan gelora,
Biar pun tersadai,
Di hujung dunia...

Akan ku rempuhi..
Segala rintangan,
Biar pun  rebah,
Ku bangun sendiri

Akanku genggam..
Biarpun hitam..
Menjadi milikku..

Ku mula..
Dengan langkah ini,
Menuju sinaran yang abadi..

6 ulasan:

  1. lagu lama mmg sedap..menusuk kalbu

    BalasPadam
  2. lagu ni kumpulan kristal pon ada nyanyik semula kan

    BalasPadam
  3. 5 tahun guno ringtone yg samo...wah..

    den guno ringtone klasik jer...mcm bunyi telefon rumah tuh..hehe

    BalasPadam
  4. lagu ye betul2 'tacing'...tp x sangka ye..smpi begitu lama skali gune ring tone nih..

    BalasPadam
  5. suka sangat lagu nie..memang tak jemu dengar la..dulu masa kecik2, ingatkan faizal hussein yg nyanyi..hehehe

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...