Rabu, 8 Februari 2012

MARI MENARI BERSAMA BOB

Assalamualaikum..
Saje aku nak share dengan korang, aksi permata hati aku yang sorang ni..Pantang dengar muzik rancak..tergendut-gendut menari..jom tengok ..jamu mata..


Nanti aku akan upload video ke 2 ..saksikan saja tarian Bob yang mengikut rentak muzik..harap maklum, tak de sape-sape pun yang ajar dia..ini bakat semulajadi ye..hihihi...Adeus!!!

15 ulasan:

  1. Assalam PB..comelnya dia..boleh senyum2 lagi tu.selamba je goyang goyang badan

    BalasPadam
  2. wah!!! bakat terpendam tue..cayalah....

    BalasPadam
    Balasan
    1. alamak, tak dpt nk tgklah kat opis ni..ruginyer..huhuhu

      Padam
  3. geram nengok pipi die akak..hehe..nak cubit

    BalasPadam
  4. alolo.. chomel sangat.. macam cina la pen biru..hehehe

    BalasPadam
  5. hahah tomeinya chubby chubby..sape yg sibuk memasak kat belakang tu? pen biru ke?

    BalasPadam
  6. alahai comelnya..lama plak tu dia bertahan goyang2 macam tu..aiman dulu suka gak goyang,macam tu gak pantang dengaq muzik.tp anak pb nie lg dasyat..tahan lama.hehe..

    BalasPadam
  7. Pen Biru,
    Bakat baby Bob ini mesti ikut sesiapa dalam keluarga, mama atau ayah nya?

    BalasPadam
  8. alamak comelnya dia..tembam..selamba menari sambil makan lak tu..hehe kiut..

    BalasPadam
  9. badan semangat nyer...dapat peluk best nih...hehe

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...