Sabtu, 25 Februari 2012

GAMBAR ARTIS BOGEL

Kenapa?
Terkejut dengan entri aku??
Korang nak tengok jugak ke???
Betul ke ni????
Tak nyesal?????

Korang jangan ingat aku ni baik sangat..aku pun ada yang tak baiknya. Aku ada simpan gambar ni, dah lama. Memang cun gila...siapa artis yang aku maksudkan tu? Dia ni pernah berlakon dengan artis popular tanahair. Gambar ni pulak di ambil dengan teropong..dah tu pulak possing maut yang amat menghairahkan..Mengucap panjang aku tengok..


Aku pun terkejut dan tak sangka mula-mula  tengok dulu. Tapi lama-lama dah biasa. Boleh dikatakan tiap-tiap tahun muka dia ada keluar tv.Korang nak tau sape? Sapa yang tak sanggup tengok, sila tutup mata..sapa yang nak tengok ..Ini gambarnya..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
\/

"KAU KENAL NIH???"
Nah!!! Ambik kau!!! Nak tengok sangat ye!!!

14 ulasan:

  1. citer p ramlee kan???
    yang zam zam alla kazam tu kan??? tajuk lupa ler...=)

    BalasPadam
  2. heheee...suprise....ingatkn sape yg seksa sgt tu...;p

    BalasPadam
  3. assalamualaikum pen biru...wat suspen jer kan...:)

    BalasPadam
  4. hahaha nasib tak berapa nak teruja tgok..hihi

    BalasPadam
  5. hehehehe....nasib saye sempat elak.

    BalasPadam
  6. hehe, kelakarlah akak ni..

    lady bygkan gambar cartuun..

    BalasPadam
  7. Hahahaaa dkna lak yg terkena kat sini

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...