Isnin, 13 Februari 2012

ALAHAI ANAK - Part 1

Assalamualaikum..

Aku nak kongsikan video candid, kisah permata hati aku ni..Abang Bob dan adik sepupunya Adik Fahri. Beza umur diorang ni cuma 2 hari je. Gelagat diorang ni kadang-kadang memang buat aku tergelak..kali ni si abang nak bagi adik pakai lampin..jom layan..


13 ulasan:

  1. Balasan
    1. alaaaa, sama kes lagi mcm hari tu, tak dapat nak tgk lagi lah kat opis ni, huhuhu

      Padam
  2. Heheh.. kelakar. Dia ikut je arahan org suh buat apa. suh lap dia lap. Suh tarik elok2 dia tarik. Anak penbiru yang mana?

    BalasPadam
  3. teringat masa aku kechik camtu

    BalasPadam
  4. hahahaha..comel..

    mcm2 ragam bdk2 yang buat kte tergelak..hehehe

    BalasPadam
  5. simpan video ni smpai diorang besar =)

    BalasPadam
  6. teringin nak ada adik tu gamaknya :)

    BalasPadam
  7. ahahahha.., comel je tengok gelagat kanak2 ni kan.. ehe

    BalasPadam
  8. betul kata Munnafendy...simpan untuk mereka dewasa nanti

    BalasPadam
  9. bahagia betul ada anak..alala..comel

    BalasPadam
  10. hahaa...comel aje.si abg ikut arahan pakaikan n si adik redha je cuba dipakaikan pampers...:)

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...