Isnin, 27 Februari 2012

AKU DAN AIRMATA

Assalamualaikum,...

Korang kenal aku di sini penuh dengan gelak tawa..huhu..haha..hihi..
Aku suka berjenaka...
Aku suka mengusik..
Aku suka berlawak..
Aku suka ketawa..

Tapi tahu tak korang..

Ada kawan yang gelar aku ratu air mata..
Aku mudah menangis hatta melihat orang berjalan kaki dalam hujan.
Aku mudah tersentuh dengan apa saja..
Aku memang sensitif..

Sekarang aku perlukan bahu untuk ku bersandar dan menangis..
Ada sesapa tak nak bagi aku pinjam???

kucin sapa ni?aku pinjam sat..nak buat lap airmata dengan bulu dia

14 ulasan:

  1. ade org mcm ni kan..mudah tersentuh @ sensitif dgn keadaan sekeliling..heheh
    intan kdg2 emo jg..ade 1 masa tuh tibe2 nak nangis..huhuhu...

    BalasPadam
  2. meh meh
    ku pinjamkan bahuku untukmu
    hamburkanlah airmatamu itu agar dapat memberikan kelegaan buatmu =)

    BalasPadam
  3. assalamualaikum pen biru...mama boleh bagi bahu mama kalau nak bersandar apa salahnyakan...:)

    BalasPadam
  4. jauh sangat nak bagi pinjam bahu :)

    BalasPadam
  5. kucing pun memahami kesedihan kita..silap hb kucing pun ikut menangis sama ngan pen biru..

    BalasPadam
  6. bahu sy jauh kt sini..cemana nk bagi pen biru pinjam..


    apa kata pen biru luahkan aje kesedihan kt sini..kami sudi pinjamkan mata utk sama-sama menangis :)

    BalasPadam
  7. Boleh, saya pinjamkan bahu saya. Kalau ada apa-apa masalah nak cerita boleh email saya. nu_sigma1980@yahoo.com.

    BalasPadam
  8. bila ada masalah pas2 nangis...rasa lega je...lebih baik gitu..dari melepaskan geram kat org lain..:)

    BalasPadam
  9. cam besar je masalah tu sis... kalau xkesah share2 la ngan member2

    BalasPadam
  10. akak.. meh nangis kat lady..

    lady teman akak nangis ek..

    lady pernah nagis sebab tengok org tu hitam sangat ... huhuhuhu...

    BalasPadam
  11. menagis je akak..kalau tu yang buat akak lega..huhu..perempuan nie jiwa sensitif kan..meh nak pinjamkan bahu..boleh jugak komen sini arinie..baru nie xlepas..

    BalasPadam
  12. kita jadi terlalu sensitif mungkin kerana pengalaman hidup..:)

    BalasPadam
  13. Salam kenal.
    mama suka dgn tulisan ini.
    Pengenalan diri pun menarik,ingin mama nak tau orgnya...

    BalasPadam
  14. awat ni PB?..meh sini meh..sandaq kat bahu kak..meh..:( tumpang sedih..

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...