Khamis, 2 Februari 2012

HUSIN, MON DAN JIN PAKAI TONCIT

Assalamualaikum..

Aku yakin korang semua pernah tengok filem Hantu Kak Limah Balik Rumah arahan saudara Mamat Khalid. Semua orang suka ..tak delah pulak aku dengar orang komplen itu ini walaupun ada jugak scene yang merapu tapi memang kelakar gila.

Tak lama lagi akan ditayangkan filem Husin, Mon Dan Jin Pakai Toncit, juga arahan Mamat Khalid. Aku sebenarnya tak sabar nak tengok filem ni. Adakah ianya sekelakar  Hantu Kak Limah atau lebih kelakar lagi dari itu. lbih-lebih l agi filem ini adalah sequel dari filem Hantu Kak Limah. Aku sekarang ni rasa nak sangat tengok filem-filem macam ni. Otak aku dah sendat sangat dengan kekusutan. Kalau dapat tengok filem macam ni , memang boleh release tension aku ni.



Filem ni masih mengekalkan pelakon yang sama dengan filem Hantu Kak Limah.  Dan yang pastinya, daya penarik untuk filem ini adalah Usop..


kali ni Usop tidak lagi berwilcha..


dan warung Pak Jabit dah semakin seksi..


Apapun..kena tunggu tayangan yang dijangka pada hujung tahun ni..aduhai lambat lagi tu...Sinopsis untuk filem ini memang masih menjadi tandatanya..tak saper yang tau melainkan pengarah, penerbit dan pelakon-pelakonnya..

Ape lagi la gamoknye citernye kan?..cer citer..cer citer...
Adeus...

17 ulasan:

  1. citer2 ringan macam ni besh gak layan..=)

    BalasPadam
  2. uiks..pantas dpt berita...gud..gud..

    BalasPadam
  3. nmpak sgt menipunyaa...sabo je la....hihiihi
    anak2 akak pun dah blh hafal skrip ni...ekeekkekekee

    BalasPadam
  4. suka jugak cerita kelakar.. baru leh buang segala stressed.. hehehe

    BalasPadam
  5. memang hebat penangan hantu kak limah..semua tiru gaya ucop wilcha tuh..hehe..dialog dalam filem tu...org leh hafal

    BalasPadam
  6. mcm best jek..mcm style hantu kak limah jg..hehheheh..
    x sbr nih nak tgk

    BalasPadam
  7. biaso nye citer mamat khalid tidak mengecewakan...

    BalasPadam
  8. Balasan
    1. js pun suka layan citer camni takde la rasa seram je memanjang...hehe..

      mesti best kan..

      Padam
  9. peh. usop dah upgrade! hahahaha

    BalasPadam
  10. suka cerita santai yg tak perlu banyak berfikir mcm hantu kak limah..

    BalasPadam
  11. hehe.. cter mamat khalid confirm cm ni kan... sempoi tp ada mesej trsndiri :)

    BalasPadam
  12. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  13. sy tak pnh tengok movie ni...tak tipu...hehe

    BalasPadam
  14. Dah tgk...Hmm..rasanya yang first lg lawak..dan rasa lain pula bila Abi(Johan)xdak.

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...