Selasa, 14 Februari 2012

ALAHAI ANAK - Part 2

Kisah 2 orang budak nakal jantung hati aku. Sambungan dari Part 1,..kali ni Si Abang ni cuba sedaya upaya nak pakaikan baju kat si Adik..(macam la dia boleh pakai baju sendiri)..last-last dia yang meraung bila cubaannya gagal..uwaaaaaaaaaa!!!!!!



13 ulasan:

  1. hahahaha...
    hambik..cubaan failed..
    comel tengok gelagat anak2 ni kan=)

    BalasPadam
  2. ee tembam nye si abang nya tu haii

    BalasPadam
  3. hihiihii...comel nye gelagat dia :)

    BalasPadam
  4. hahahahha..ksiannyeee la hai..
    teringat ank dara intan pun mcm nih..hehheh..
    mcm2 kan dorang nih

    BalasPadam
  5. ahah..tak putus asa tu..nak gak cuba pakaikan..si adik ni da give up pakai seluar lah dulu ya..tp terkial2 jugak..hehe..comel 2,2..:)

    BalasPadam
  6. ekekeke.. dulu pun kita semua macam ni kan.. mencuba sesuatu, tapi nangis bila x dapat,. ehehe

    BalasPadam
  7. tak berputus asa si abg nak sarungkan baju tp tak berjaya..hehee...dah besar nanti depa tgk mesti depa senyum...haha

    BalasPadam
  8. assalam PB..comel..suka acik tengok

    BalasPadam
  9. lawak ja..hahahah..budak2... :p

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...