Ahad, 26 Februari 2012

AMT??? APA TU??

Assalamualaikum..

Ada yang bertanya padaku.. AMT tu apa? Aku dah gunakan sejak pertama kali mem"on" kan blog ni. Sebenarnya AMT adalah AHLI MESYUARAT TINGKAP.. heheh istilah tu aku gunakan kepada korang yang sudi memfollow aku..dalam kata lain "follower" aku lah tu..

Kenapa  AHLI MESYUARAT TINGKAP?..Sebabnya ialah..
  1. Tiap kali kita on pc atau lappy..apa yang keluar dulu?..ya..WINDOW..
  2. Tiap kali kita melayari internet..apa yang terpapar depan mata?..ya..WINDOW..
  3. Bila kita berbual atau berkomen-komen diblog..kita klik Post Comment..apa yang keluar?..ya..WINDOW..

Apa jugak alasannya, apa jugak gelarannya..apa-apa bentuk kekotak yang terpancar di depan pc atau lappy korang, ianya adalah tetingkap atau WINDOW.. disebabkan kita hanya berkenalan dan berbual di WINDOW itulah, aku menamakan korang AHLI MESYUARAT TINGKAP..tak betul lagi ke istilah aku ni..heheh..itulah kisahnya..Adeus!!!

12 ulasan:

  1. ape2 jelaa tp yg pasti sy suke sgt ngan cite dlm gambo tu,hehehe...

    BalasPadam
  2. hehe gambar tu kena betul dengan ahli mesyuarat tingkap.hehe..

    BalasPadam
  3. ooo begitu, baru tahu hehehe...dtg follow sini

    BalasPadam
  4. apa pun definasinya..saya suka dgn entry awak ni..mcmana bole terfikir yer

    BalasPadam
  5. owh, x pernah dgr pun AMT sebelum ni, hehehe

    BalasPadam
  6. ya..ya..saya pun ahli akak jugak..hehe

    BalasPadam
  7. assalamualaikum pen biru...heheheh kelakar jer ingatkan apa la tadi...:)

    BalasPadam
  8. hahahaha
    ye la ye la..
    AMT pun AMT la =)

    BalasPadam
  9. Saya pun kira AMT PenBiru la kan? Heheh.

    BalasPadam
  10. saya pun ahli mesyuarat tingkap jugak...

    BalasPadam
  11. hehehe.. ramai gak member AMT saya kat sini ye kak :)

    BalasPadam

UNTUK KOMEN ANDA AKAN DITAPIS DAHULU..YANG BERSIH2 AJE BARU ADA KAT SINI ;)

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...