Jumaat, 11 Januari 2019

KEK OREO 2 BAHAN

Assalamualaikum,

Kek Ore 2 bahan.. pernah viral awal-awal tahun 2018 ni.. aku pun nak lah cuba,jadi ke tidak sebabnya aku ni memang failled bab kuih muih kek ni.. 

Bahan-bahan;
1pek biskut oreo
100ml susu kotak (coklat boleh yang putih pun boleh)

Cara-cara;
Patah-patahkan biskut oreo, masuk dalam blend, tuang susu dan blend. Sapu sikit marjerin kat loyang, tuang bahan blend tadi dan kukus dalam 20minit. Siap!!



Senang aje kan? Dalam gambar ni nampak besar, sebenarnya kecik aje. Aku guna tupperware plastik yang besar tapak tangan tu. Ngam-ngam 1 bekas tu, boleh potong 4 slice. Rasanya nak puas makan, gandakanlah bahan-bahan tu.

Ok, selamat mencuba !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...