Isnin, 21 Januari 2019

GEROBOK MINI MARKET : MEE SANGGUL

Assalamualaikum.

Aku ni peminat mee sanggul. Tapi susah nak jumpa yang halal dan toiyiban.. halal tu banyak, tapi bab toiyiban tu susah..kebanyakkan mee kering kat pasaran buatan non-muslim. So..paham-paham ajelah ye.

Tiba-tiba nampak mee Sanggul jenama Azman ni..
Mee ni setanding dengan mee yang dah lama dijual dipasaran

Inilah stok mee sanggul dalam mini maket aku..yang bawah tu..yang atas yee mee..esok aku cerita pasal yee me.


Cukup je letak daging, bagi pedas sikit..memang layan.
Nak resepi?? Klik sini ➡️RESEPI MEE SANGGUL

Pasal aku cukup suka, bila aku beli, aku akan beli banyak. Kurang-kurang pun 20pek untuk stok. Benda sedap dan bagus, aku share.. entri ni pun takde ditaja oleh tokey Azman..aku sendiri yang nak share barang baik..ok..

Korang boleh cuba. 

Adeuss!!!

1 ulasan:

  1. tak pernah makan mee sanggul.
    selalu jumpa, tapi tak reti camne nak makan nyer :)
    nanti nak cari la kat melaka ni.

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...