Selasa, 1 Januari 2019

WARNA KEGEMARAN

Assalamualaikum.

Selamat Tahun Baru 2019..
Semoga tahun ini aku lebih istikhomah menulis di blog ini.

AMT semua kenali aku dengan nama Penbiru. Ya..pen warna biru. Adakah aku penggemar warna biru?

Jawapannya tidak. Nama penbiru tu aku main petik je dulu masa nak mula berblog. Warna sebenar yang aku suka adalah merah.

Jauh sangat lari tu kan? Aku pun tak tahu kenapa aku suka merah. Orang cina kata ada ong. Atau mungkin nampak berseri. Ada yang kata lambang "garang".  Nak kata aku obses sangat tu tidak. Tapi apa sahaja yang aku nak beli..mata ni mesti terpendang yang warna merah  dan tangan ni pulak mesti terpegang yang warna merah. 

Betul ke cerita aku ni??

Kereta pertama aku..Wira SE..merah
Kereta ke-2 hadiah dari suami..Exora MC3..merah

Deco rumah..
Dinding..merah

Sarung sofa..merah
Langsir..merah

Kitchen kabinet..merah

Oven..merah

Ruang makan..merah


Mug kesukaan..beli kat Disneyland Hongkong..merah

Jam tangan hadiah dari suami..merah

Beg tangan, Sembonia yang aku usung serata dunia..merah

Folder sijil nak pergi interview pun..merah

So..relevan lagi kah nama pen BIRU dengan aku ni? Ntah..aku pun tak tahu..


1 ulasan:

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...