Selasa, 22 Januari 2019

GEROBOK MINI MARKET : YEE MEE

Assalamualaikum.

Semalam aku kongsikan jenama Mee Sanggul. Harini aku kongsikan jenama Yee Mee buatan muslim.

Kita pun maklum, yee mee ni bukanlah makanan ruji orang melayu,tapi banyak orang melayu suka makan yee mee. Untuk pastikan yang fardhu diikuti..maka aku pun cuba mencari yee mee buatan muslim.

Akhirnya jumpalah yee mee ni..

Yee Mee jenama Nukman.

Serius sedap. Kalau korang baca entri aku semalam, bolehla koramg tengok berapa banyak stok aku simpan dalam mini market aku.

Inilah hasilnya..yee mee yang aku jadi sizzling. 
Nak resepi ? 
Tengok Sini ➡️RESEPI SIZZLING MEE

Haa..apa lagi, cepat cari mee ni, beli dan buat sendiri. Pasti halal dan toiyiban..Aku tak jual je..aku tolong kongsi info aje.ok

Adeuss!!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...