Ahad, 20 Januari 2019

GEROBOK MINI MARKET

Assalamualaikum.

Tak tau nak cerita apa..so aku nak kongsikan apa yang selalu dan wajib ada dalam gerobok mini market aku. Gerobok aku bukan macam almari tok-tok kita dulu, bukan jugak kabinet macam orang have-have tu.. tapi peti ais lama aku yang dah rosak. 

Nak hantar repair pun sampai RM300. So biarlah dia berkhidmat sebagai gerobok selagi tak reput. Peti ais ni pun aku beli guna duit OT aku tahun 2004 dulu..dah tua pun..dan sekarang dialah mini market aku.

Ni semua wajib ada


Stok mini market aku ni takkan aku biarkan susut..guna 1..bila-bila aku akan beli ganti.. macamtulah cara aku.

Sape-sape yang guna peti ais lama macam aku..kita geng!

Apa yang wajib ada dalam mini market aku ni..esok aku kongsikan.

Adeuss!!!


1 ulasan:

  1. wow. good idea.
    umah mak aida ada sebuah fridge rosak.
    tapi tak guna kan simpan gini. tak teringat :) hu hu hu hu

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...