Jumaat, 22 Februari 2013

BUDAK 5 TAHUN YANG BUTA

Assalamualaikum...

Pertama kali aku tengok video ni..aku kagum..tapi at the end..jatuh pulak airmata.

Budak perempuan berusia 5 tahun dari Korea ni pandai bermain piano. Tiada siapa yang ajar dan bukanlah mewarisi bakat dari keturunan kerana dia sendiri adalah anak angkat. Dia hanya belajar bemain piano dengan hanya mendengar sahaja ..ini adalah kerana dia seorang yang BUTA.

Korang bolah tengok di youtube.. atau di video yang aku letak di bawah ini..

Dan nilaikan lah sendiri..


7 ulasan:

  1. salam di hari jumaat yang indah
    singgah pagi

    BalasPadam
  2. argghhh!!!..sedihnyeee..nasib baik kat opis kalau x mmg dh meleleh2 beriya dh...sedih sgt2 okayh..

    bdk nie mmg sgt3 gifted...

    BalasPadam
  3. aaaaahh sebak tengok..

    kite sebagai manusia tak patut mengeluh disebabkan benda² remeh...

    BalasPadam
  4. salam kak..
    mmg nk runtuh air mata ni.. tp tahan..
    subahanallah.. allah berikan sesuatu yg kita tak ada pd budak 5 tahun ni..

    allah maha besar.. segala pujian hanya utk mu..

    BalasPadam
  5. matanya saja buta tetapi tidak mata hatinya...

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...