Selasa, 26 Februari 2013

LACE & PEARL - 5

Assalamualaikum..

Dah hampir boring tengok jahitan crumble. Sorry lagi kepada korang yang tak berminat dengan hal memanik ni. Tapi apa nak buat kan?..blog aku..hihih

Kali ni aku tunjukkan hasil baju untuk pertunangan..

Gabungan lace dan pearl..tambah sikit kristal agar bersilau-silau mata yang memandang nanti..

Terima kasih kepada pelanggan aku  Hidayah yang yang akan melangsungkan pertunangan tak lama lagi.. Selamat Bertunang ye dik.. dan semoga berpuas hati dengan jahitan ahkak ye..




dek silau flash kamera..warna baju ni berubah. Warna asal adalah macam gambar yang ke-2 ..

*setiap jahitan aku bagi kad warranty..so jangan takut-takut nak bagi kat aku ..

Adeus!!!

6 ulasan:

SILA TEKAN KEYBOARD ANDA UNTUK MENULIS. :p

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...