Sabtu, 23 Februari 2013

PEARL TABUR - CRUMBLE 21

Assalamualaikum..

Lama juga tak upload entri pasal manik. Sengaja aku kumpulkan dulu..pastu baru upload entri nye. Seperti biasa. Lalu aku autopublishkan. 

Baju kali ni semuanya crumble mumble..

Untuk baju ni agak sukar nak jahit crumble sebab kainnya yang jenis mudah pecah. Sebab tu aku kurangkan taburan manik-manik kecil..risau takut lama-kelamaan kain tu boleh terkoyak.

Inilah hasilnya..






Esok ada lagi jahitan crumble..tunggu

Adeus!!!

7 ulasan:

  1. cantiknya.... hurmm...macam minat jer nak belajar jahit manik ni...^_^

    BalasPadam
  2. Wah kreatif....bestnya dpt jahit camtu....huhu

    BalasPadam
  3. cantik..nampak mudah jahit manik ni tp perlukan kemahiran jg kan..bukan men taram je nak jahit manik ni..yg x thn kene byk sabar tu..solute lah..

    BalasPadam
  4. salam kak PB..
    wAhh...cantik & kemas as usual :)

    BalasPadam
  5. cantiknya... nak buat crumble muble tu kena sabar... kalau tak sabar..wuuuhaiii.. he3

    BalasPadam
  6. Memang bukan semua jenis fabrik boleh jahit manik, kan?

    BalasPadam
  7. ini jnis kain yang licin tu ke...memerlukan ksbrn yg tinggi...

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...