Sabtu, 2 Februari 2013

LACE & PEARL - 4

Assalamualaikum..

Kali ni aku nak tunjukkan baju pengantin. Sulaman pearl pada kain lace. Agak mudah untuk siapkan baju ini. Lacenya tebal dan cantik. Hanya perlukan sedikit sentuhan untuk menaikkan keserian pada baju ini.

Dada..

Dada

Bawah

Bawah

Tangan
 
Dada dan tangan

 Dari atas ke bawah..

Ok..itu aje. Selamat Pengantin Baru ( in advance ) kepada pelanggan Cik Izan. Semoga berpuas hati dengan  baju ini..terima kasih.

Sebelum tu , janganlah hairan kenapa baju pengantin yang ditempah di butik kadang-kala mencecah RM700-RM1000 sepasang..modal untuk manik aje pun dah mencecah ratusan ringgit tu belum kira upah lagi..tapi untuk baju ini, bajetnya antara RM220 - RM270 (ikut saiz baju). natk tahu cara mengira harga upah manik..korang boleh tengok kat SINI.

Pada korang yang berminat nak aku jahitkan manik, boleh sms/ viber/line/whatsapp/tango aku.. di  0125677630(punya le banyak..pilih aje mana yang mudah)
Ok..stop kat sini dulu..Adeus!!!

7 ulasan:

  1. Suatu usaha yang sangat berbaloi kerana kemahiran macam ni memang boleh buat duit..!

    BalasPadam
  2. nice sangat..... nampak kemas dan teliti...... mesti pelanggan suka....

    BalasPadam
  3. kalau ada berbakat mmg blh buat duit kan sis...
    hurmmm mmg cantik...

    BalasPadam
  4. Cantik sangat!Teringin nak cari pen biru utk upah jahit manik baju raya nanti.
    Jom la serta GA slogan untuk Sitisya Butik Online

    BalasPadam
  5. tq korg2..klau nk tempah contact aje no yg sy bg tu...ok :)

    BalasPadam
  6. salam kak..
    wah...cantik..nampak mewah..
    huuh..mahal jgk ye klu tempah kat kedai..
    rugi sape2 yg nk jahit manik x tempah kat akak..

    cma pun dah jatuh cinta ngan jahitan manik sentuhan akak ni.
    nk tempah jgk ni.. tungggggggu....
    coming soon :)

    BalasPadam
  7. cantik.. saye mase kawen dulu jahit manik sendiri.. kalau la kenal PB.. mesti upah PB.. gigih jahit sendiri sebab tak sempat da..

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...