Jumaat, 6 April 2012

SYUKUR JANGAN TAKBUR

Assalamualaikum..

Apa korang rasa bila tengok gambar ni...aku ambil dari fb untuk dikongsikan dengan korang..


syukur dengan apa yang kita ada...alhamdulillah...

12 ulasan:

  1. betul tu...nasib kita tidak seperti nasib orang lain...

    BalasPadam
  2. slm pen biru..
    tgh dlm pecubaan supaya xde sikap takbur...sbb kite sbg manusia ade sikit perasaan tu kan..

    BalasPadam
  3. bila tgk camtu..trus terbayang kotak kasut yg sama tggi dgn dri sndri kt umah... owh...

    BalasPadam
  4. Untuk sentiasa rasa syukur, pandang-pandanglah apa yang di bawah, sebab kalau asyik terus pandang ke atas... takburlah jadinya. Terima kasih Pen Biru, semoga hari ini hari yang penuh barakah buat kita semua.

    BalasPadam
  5. sepatutnya kita sentiasa bersyukur dgn apa yg kita ada..

    BalasPadam
  6. kita pakai kasut molek je....gamba ni kasut drpd botol...daifnye....bersyukur dgn apa yg ada sekarang.alhamdulillah.

    BalasPadam
  7. rasa sgt bersyukur sbb hidup kita nie bertuah.keperluan kita tak pernah terabai.kehendak walaupun kadang2 tak terpenuhi dengan segera, lambat pasti dapat juga.ada juga kehendak yang tak dapat, tapi tetap bersyukur dengan apa yg kita ada..:)

    BalasPadam
  8. yup papa mifz sgt bersyukur..alhamdulillah...

    BalasPadam
  9. semoga sy sentiasa bersyukur dgn apa yg ada..insyaallah

    BalasPadam
  10. kite kena ingat klu kite rase kite susah,ade lagi org yg lebih susah...so syukurlaa dgn ape yg ade.

    BalasPadam
  11. ya Allah nanti dia jalan mesti jatuh2 kan..mesti licin..huhu

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...