Ahad, 15 April 2012

HERO PUJAAN

Assalamualaikum..

Tiada entri untuk 2 hari..

Berbalik kepada tajuk. Korang masa kecik-kecik dulu mesti suka tengok cerita kartun atau mantun(manusia+kartun). Sama la jugak macam aku. Dan banyak-banyak mantun yang ditayangkan adalah datang dari Jepun.

Kan..kan..kan?..dan aku amat meminati hero ini..

GABAN!!!

rasa cam  nak kawen je dengan dia ni  ..masa tu la..hahaha..layanzzzzzz

6 ulasan:

  1. Hehehe... Pernah berangan nak kawen dgn gaban eh..

    :p

    BalasPadam
  2. satria baju hitam ke apa tu dah lupa..hehehe

    BalasPadam
  3. Dulu tak banyak pilihan kartun yang nak ditonton... sekarang ni dah tah tau kartun apa entah.

    BalasPadam
  4. dulu gaban mmg best.satu lg suria perkasa hitam..

    BalasPadam
  5. time tu gaban xhensem la PB.. yg hensem suria baja itam.. kn..? kn..? :)

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...