Khamis, 26 April 2012

KERETA POTONG

Assalamualaikum


Korang nampak gambar kat atas? Kalau tak nampak..memang sah korang kena pakai spek.huhuh..

Kalaula itu workstation @ meja aku kat opis..aku akan pastikan lampu nya sportlight dan ada hon..kalau aku tension atau geram kat orang, boleh aku tekan hon. Mau hingar bingar opis aku kalau macam ni..hahaha..layanzzzzzzz..Adeus!!!

11 ulasan:

  1. hahahaha...kreatif betul dieorg kan.

    BalasPadam
  2. wah..gempak tu kalo akak pasang hon!

    BalasPadam
  3. Canggihnye front desk dia. Hehehe...

    BalasPadam
  4. mmg kreatif,klu ada hon n lampu lagilah kreatif.haha

    BalasPadam
  5. assalamualaikum pen biru...cantik2 kreatif sungguh...:)

    BalasPadam
  6. muahaha...tergelak den tgk gambar tuh...

    BalasPadam
  7. memang ohsem..haha..kalau ada hon lagila..meroyan dibuatnya nanti..ehehe..nak satu cenggini bleh tak akak?buat kerja sambil jejalan ok gak..haha

    BalasPadam
  8. tak nak turun dr kereta la tu.

    kreatifnya dia.!

    p/s tq..sebar luaskan.

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...