Ahad, 3 Mac 2013

INI SUAMI YANG JUJUR!

Assalamualaikum..

Ini print skrin handphone kawan aku..perbuatan (sms) dia dan suami dia..
*bukan aku tau..!

 pada yang tak faham bahasa Kedah..biar aku translatekan..

I  : Abang kat mana?
S : Ada kat Kopitiam dengan **** dan ****
I  : Kejab lagi pergi bayar P1 (P1Wimax) sekali ye
S :Ok
I  :Selain diorang tu ada siapa lagi?
S  :Ada orang di sekeliling tengah makan dan juga peniaga, tukang bancuh air, kenderaan lalulintas di tepi Kopitiam, tukang lap meja, ada yang datang bungkus dan ramai lagi..

:p

haha..riuh rendah 1 ofis gelakkan dia bila ramai-ramai baca sms ni..

Ini dia contoh suami yang jujur

4 ulasan:

  1. salam kenal....
    weeeee....paham bahasa tu, kita kan 1 malaysia....hehe kena belajar bahasa2 dari negeri2 lain... ;p

    BalasPadam
  2. hahaha, memang jujur...comel jek...

    BalasPadam
  3. Salam k.PB..
    hIHIHI.. senyum2 cma baca post akak ni .. :)

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...