Khamis, 28 Mac 2013

BUDAK VEGETARIAN

Assalamualaikum

Entri terlewat. Aku dikampung sekarang. Sibuk uruskan hal untuk program bulan 5. Lepas siap semuanya aku singgah makan . Seperti biasa, budak debab ini hanya makan nasi dan sayur dan juga tauhu sebagai lauk.

Bagi ayam dikunyah-kunyah lepastu dia luah. Bagi ikan pun tak nak.. So inilah yang ada dalam pinggan Si Bob kesayangan aku ni..


11 ulasan:

  1. perasan gambar tuh kat instagram tadi...hehe

    BalasPadam
  2. wahh,cute lah >,< rasa nak cubit je pipi diaa :)

    BalasPadam
  3. bagsnya dia makan sayur je... ;p

    BalasPadam
  4. Nasi berlauk sayur jer pun boleh comel juge ye... Apa yg penting, sihat!

    BalasPadam
  5. sedap pulak nampak si comel tu makan..

    BalasPadam
  6. baik dia mkn sayur..budak2 skang susah taw makan sayur....sayur yg akan tolak tepi...

    BalasPadam
  7. Bagusnyaaaaaaa!!! Vegetarian sungguh. Bagus..bagus. Oh, maybe dia suka ikan ke? Tapi oklah tu. Makanan dia sangat seimbang dan berkhasiat!

    BalasPadam
  8. salam kak PB..
    Seronoknya cuti balik kpng.. hihi..

    alhamdulillah..vegetarian upenye..
    bagus tu.. anak2 cma ssh nk mkn sayur... huhu

    BalasPadam
  9. mak aii...bagusnya baby tembam nie...boley amik jadi anak angkat nih..jimat belanja hu..hu...hu...

    BalasPadam
  10. Bagusnya dia suka makan sayur... anak2 amy ambik kuah aje, sayurnya mamanya yg kena makankan..

    BalasPadam
  11. suka tengok budak kecik mkn sayur tau!

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...