Sabtu, 30 Mac 2013

OREN PUNYA CERITA

Assalamualaikum.

Agak sibuk dalam minggu ni. Tak sempat tulis entri untuk autopublish..tak sempat jugak untuk BW. Pada yang singgah kat blog aku ni terima kasih banyak-banyak.


Sejak 2-3minggu ni cuaca panas sangat. Memang melampau punya panas. Langsung tak hujan. Kesian kt lucing aku si Oren. Sampai masuk tido atas lantai bilik air yang basah. Bila tido kat luar macam-macam gaya dia tido..

 Bila masuk kereta kena aircond bukan main syiok dia tido..siap naik atas riba aku lagi..sampai aje rumah..terkelepot tido atas lantai..panas sangat. Maklumlah rumah kampung..mana ada aircond.

So layan ajelah gambar Oren ni.







2 ulasan:

  1. assalamualaikum pen biru...comel nyer...:)

    BalasPadam
  2. salam K.PB...
    Alolo... baik ye oren dok dlm kete..
    hihi..mmg musim panas pun skarang ni.. bahang...
    matahari dah makin dekat agaknya kan?

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...