Rabu, 31 Oktober 2012

AKU TAK TAHAN..OWHHHH....

Assalamualaikum..

Oh sungguh aku tidak tertahan ...(sabaq..sabaq..sabaq..)..

Seksi...sungguh mengghairahkan...huh!.. takde maknanye aku nak melucah kat sini.. ni kisahnya..

Baru meriki-riki superbike..tetiba terbaca pasal motor yang sesuai dengan lesen B2 aku.. (kenapalah dari dulu aku tak hambik B Full??? fool betul la )..memang shanteekkkkk..terliur aku dibuatnya...

Inilah dia Kawasaki Ninja 250R

Dah dilancarkan di Malaysia baru-baru ni.. 11 Oktober 2012...perghh!!!!..menggeletor lutut aku. Harga pun ok la ..tak dela mahal sampai ratus riban. Dimaklumkan harganya bermula dari RM22,589 (bukan OTR)..Dikeluarkan dengan pelbagai warna..yang pstinya buat aku rambang mata..

 *gila sebentar








Dah tengok rupanya..cantik oooiiii...padanla dengan lesen aku yang dah reput tu..
atas atas


dari belakang


dari depan..garang ooo


dah-dah...jangan kaco aku...aku tengah angau nih!


11 ulasan:

  1. he hee salam kenal..klu dh suka mmg kena miliki:)

    BalasPadam
  2. Kalau angau kena beli... baru hilang angau hehe..

    BalasPadam
  3. ohsem.. standby duit je.. pastu boleh sambar.. ;)

    BalasPadam
  4. assalamualaikum pen biru...alamak sebab ni ke angau kenalah beli pas ni yer...:)

    BalasPadam
  5. ni kalau suami tengok ni memang meroyan la dia...

    BalasPadam
  6. wah... kalau ada B full... yakin ke nak tunggang motor tu... adoiii... tak termimpi saya

    BalasPadam
  7. kite suke yg hitam..nampak lg garang..hehe

    BalasPadam
  8. motor2 nih memg suami sy minat....

    BalasPadam
  9. Suami saya pun tengah gila dgn moto, sekarang dy pakai moto R6 je..hari tu ada dia cakap nak tukar motor lain, motoh pe tah ZC ke, tah ler.. saya cakap tukalah Duccati... terus suami kata.. " Haah, berkati2 duit keluar..hahaha."

    BalasPadam
  10. as salam

    ni mmg betoi2 ngidam ni :)

    BalasPadam
  11. As-Salam. Coincidentally, I was thinking of getting one of this baby too! I suka yg kaler merah tu. trouble is I don't hv B license hehehe =P so berangan ja la. Nice post!

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...