Ahad, 7 Oktober 2012

HITS BULAN SEPTEMBER

Assalamualaikum..

Pertama-tama sekali aku nak ucapkan jutaan terima kasih pada AMT yang sudi teropong dan skodeng blog aku ni..dan juga kepada pelayar-pelayar internet yang tersesat ke sini. Aku terkejut jugak tengok statistik bulan ni walaupun hanya ada cerita dan gambar manik aje.

 Hits sepanjang masa :114819
His untuk bulan September : 29194

UV Naffnangs untuk September :29741


Paparan untuk September

Alhamdulillah..tak sangka pulak cerita manik ada peminat tersendiri. Graf mencanak naik. 

Apapun terima kasih sekali lagi pada korang semua yang tak jemu-jemu bertenggek kat blog aku.Adeus!!!

3 ulasan:

  1. banyak tu....tahniah..mmg ramai yg nak taw cara jahit manik...saya pun berminat jgak..:)

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...