Ahad, 28 Oktober 2012

MAHARAJA LAWAK 2012..KEMBALI

Assalamualaikum..


Ramai yang tertunggu-tunggu rancangan ni. Yang pada aku lagi bagus aku tengok orang berlawak dari tengok orang menyanyi..

Akan ditayangkan di Astro Warna. Berikut adalah peserta-peserta yang akan bertanding..

BOBOI

R2

DADIDU

SABON

SAY WHO

JOZAN

JAMBU

THE BANDUNG JOKER

SHIRO

PIMAI

Bila aku telitikan peserta ni..boleh dikatakan segolongan besarnya adalah peserta tahun lepas. Pada akulah..kan...kalau diorang nak terasa ke..terpulang... Ini pendapat peribadi aku...kalaulah yang masuk tahun lepas tu sah-sah dah kalah..janganlah masuk lagi tahun ni. Begitu juga yang dah menang. Akibatnya, kita akan disajikan dengan lawak yang sama juga. Mungkin agak sedikit bosan. 

Pada yang menang lebih baik kekalkan kemenangan itu dengan tidak bertanding lagi. Pada yang kalah tu, bagilah peluang pada pelawak lain yang lebih baik dari anda.

Yang pastinya aku yakin JOZAN boleh menjadi Juara Maharaja Lawak 2012 sebabnya mereka berdua ni (Johan dan Zizan) memang mempunyai aura tersendiri dan bilangan penyokong dan peminat yang ramai. Kalau kita ingat persembahan mereka sebagai pelawak undangan masa final..gegak gempita stadium tu dengan lawak diorang..lebih lawak dari peserta.

Dan harapnya peserta kali ni lebih bersedia menerima kritikan dan teguran juri. Kalau tak boleh nak terima ..lebih baik jangan masuk bertanding. Orang yang tak boleh terima kritikan ni sebenarnya adalah orang yang rasa dirinya paling bagus.

Apapun kita tunggu 16 November ini..Adeuss!!!

1 ulasan:

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...