Khamis, 4 Oktober 2012

RESTORAN MAHANI JOHARI..BEST!!!

Assalamualaikum..

Kan aku dah kata..kalau baik..baiklah ceritanya. Kalau buruk..makan buruk lah ceritanya. Ni kisah sebuah restoran yang agak "tua" usianya. 

Nama restoran ni Mahani Johari. Lokasinya di  Bandar Darul Aman atau lebih dikenali sebagai Tanah Merah Jitra. Memang diakui..rupanya agak usang. perabut dan alas meja tak se gah restoran hampeh yang aku ada tulis mengenainya baru-baru ni..tapi makanan..SUPERB!!!

Inilah rupa restorannya..

Dan ini adalah menu yang aku oder malam tu..


Yang tak ada dalam gambar ni adalah Kueteow Lakna..Tomyam dia memang sedap. Semuanya sedap. No komenlah . Harga pun berpatutan. Nasi + daging merah + sotong tepung + tomyam campur + kueteow lakna + teh o ais + nescafe panas..RM20.90.

Aku tak kisah berapa harga asalkan sedap. Servis pun bagus. Cepat, dan tak de pulak servis caj macam restoran hampeh yang 1 tu..

Aku rekomenkan pada korang. Ini selera aku.
Adeuss

*iklan ini tidak ditaja sama sekali

8 ulasan:

  1. Semua nmpak best~ Tomyam jelas mmg kaw abes... Murahnye:) Lain kali pi kat kakak kt kedah mau cari! hehe

    Mahani Johari, wait for me~

    BalasPadam
  2. alhamdulillah.. nampak makanannya pun sedap2 belaka..esp tomyam..

    BalasPadam
  3. assalamualaikum pen biru...wow sedapnya buat perut mama jadi lapar la...;)

    BalasPadam
  4. wahhhh.. sedap.. kena p nanti bila balik kedah...hehehe

    BalasPadam
  5. servis elok,makanan sedap-pakej lengkap tu,insyaallah ramai loyal customer..
    p/s:buffering earning(BE) tu kempen yang sedang berjalan kat blog kita.bila dah tamat dia akan jadi meter earning(ME).kalau dalam akaun nuffnang yang baru ni CPUV.

    BalasPadam
  6. Nampak sedap ajer arr....nanti cikgu tie nak p cuba.

    BalasPadam
  7. ni lah restoran pertama yg saya mkn waktu kenal ngan isteri dulu. Dalam hujan kitaorang berjalan dari Taman Siswa, tahun 1998..

    BalasPadam
  8. "dating" kali pertama dengan awek makan kat sini la, walaupun hujan kitaorang berjalan dari Taman Siswa, tahun 1998. Sekarang dah kahwin anak dah 2..

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...