Ahad, 30 Jun 2019

SCAMMER : AGEN ZAYYANI EMPIRE

Assalamualaikum

Hari ni aku nak up pasal scammer jual baju raya secara online di FB dengan menggunakan nama  ZAYYANI EMPIRE. Ramai mangsa yang dah terkena dan ada yang dah buat laporan polis. FB scammer ni pun dah tak ada lagi. 




Detail Scammer: 
FB : ZAYYANI EMPIRE
No.Hp : 013-6408652, 014-6788370, 017-3564378
No.Akaun : 56226354134 MAYBANK
8009856125 CIMB
1010541100002647 BSN (Nor Azizah Mazlan)


Antara laporan polis yang telah dibuat.

Berikut adalah mangsa-mangsa scammer celaka ni.










Ramai rupanya yang terkena. Mangsa ni semua terkena pada bulan puasa yang lepas. Nasihat aku..seboleh-bolehnya elakkan membeli secara online. Kalau nak beli juga, tengok betul-betul akaun fb tu, google search nama atau nombor telefon seller. Sekiranya ada seller tu scammer, insya Allah,detailnya korang akan jumpa.

Kepada Zayyani Empire, jika kamu dipihak yang betul,sila selesaikan segala hutang-hutang kamu dengan pelanggan kamu. Sekali lagi diulang SELESAIKAN SEMUA HUTANG-HUTANG KAMU. Entri ini bukan nak menjatuhkan perniagaan kamu,tapi nak membantu orang yang tak bersalah dari terus menjadi mangsa. Berniagalah betul-betul. Jangan menipu dan jangan bagi harapan palsu. Tiap perbuatan kita didunia ni kelak akan diperhitungkan di akhirat. 

Kepada mangsa yang terkena, barang tak diterima, barang diterima tapi tak seperti yang diiklankan, mesej tak dijawab, refund tak diberi dan sebagainya, kongsikan pengalaman anda di ruangan komen.

Moga Allah bagi hukuman yang setimpal.

*****
*Penafian: penbiru.com hanya menyiarkan semula posting ini untuk membantu mangsa dan tiada kepentingan kepada mana-mana pihak. Artikel ini akan diturunkan setelah masalah penipuan ni selesai.

3 ulasan:

  1. Saya pun terkena.. marilah kita sama2 berdoa.
    بسم الله الرحمن الرحيم
    Ya Allah yang Maha Berkuasa. Yg menjadikan siang & malam silih ganti. Yg menghidup & mematikan makhluk..

    Di hari Jumaat yg mulia ini, kau hidupkan manusia bohong ini dgn kehinaan. Kau putuskan rezekinya. Kau ambil nyawanya tanpa keinsafan. Agar hidupnya derita di alam akhirat..

    امين...

    BalasPadam

HATERS ARE NOT WELCOMED!!!

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...