Ahad, 2 Jun 2019

LANGGAR LARI BGN6634 DICARI

Assalamualaikum

Mohon viral.

Kereta kakak saya di langgar dari belakang ketika bergerak perlahan(kereta-kereta dihadapan juga bergerak perlahan) di kawasan Longwan Guar Chempedak ke Marrybrown. 



Selepas kemalangan berlaku,pemandu enggan keluar dari kenderaan (Unser lama) sehingga diminta keluar. Alasan diberi, tak perasan dan kereta dia dilanggar dari belakang sedangkan tiada pun tanda kereta beliau dilanggar dan pada waktu itu sebuah Myvi warna putih berada dibelakang kereta.

Kakak saya telah meminta ganti rugi kerosakan. Anggaran kerosakkan dalam lingkungan RM200-300. Tapi lelaki tadi enggan bayar dan minta kakak saya buat laporan polis dan berpakat nak ke balai  bersama kakak saya. Sebelum itu kakak saya telah meminta ic beliau untuk diambil detail (mulanya nak ambik gambar,tapi kamera phone blur bila ambil gambar jarak dekat). Detail lelaki tersebut dicatat atas kertas seperti dibawah

Nama: SALIM BIN BUDIN
No.KP: 620808-02-5671
Alamat di KP: No.22 JALAN PEKERTI 25/133
TAMAN MUTIARA KEMUNING,
40400 SHAH ALAM
SELANGOR
Jenis Kenderaan :TOYOYA UNSER -MERAH
No.Plat : BGN 6635
No.Telefon yang diberi adalah palsu milik lelaki bernama Rahman : 011-59896542
Tarikh/Masa Kemalangan : 01 Jun 2019 Jam 10.48pagi
Lokasi : Longwan Guar Chempedak.

Laporan polis telah dibuat di Balai Polis Yan kerana lelaki ini tidak bertanggungjawab dan memberikan maklumat palsu. Mohon viralkan dan kakak saya hanya akan tarik balik laporan setelah kos kerosakan dibayar tunai.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HATERS ARE NOT WELCOMED!!!

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...