Jumaat, 7 Jun 2019

MENU LEPAS RAYA

Assalamualaikum

Raya dah lepas.. sebulan puasa tak terasa masa berlalu. Tekak ni pun dah jelak dengan rendang, gulai, ketupat.

Dimalam raya pertama..aku dah rasa macam nak muak dengan menu raya.. akhirnya dengan nasi panas..laju pulak aku makan dengan lauk ni.
Tak sempat snap gambar..ekor ikan pun dah hilang.. ikan gelama masam juga yang jadi pilihan

Hari raya pertama..ketupat dan nasi himpit pun dah habis.. so, pagi raya ke2.. aku sediakan punten untuk suami.


Masing-masing dengan mood raya.. tapi aku punya mood raya tak berapa nak ada.. itu saja untuk harini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...