Rabu, 26 Jun 2019

SCAMMER : 016-644 2250

Assalamualaikum

Sejak jadi penjejak scammer ni..macam-macam scammer yang aku jumpa. Yang terkini, curi gambar kucing orang,lepas tu iklan kan konon nak jual. Allah..kucing pun jadi bahan.

No.Hp : 016-644 2250

Bagi peminat kucing, berapa pun harga mesti ada yang sanggup beli,apalagi kucing baka yang rare dijual dengan harga yang murah dari pasaran.

So hati-hati dengan "peniaga" dengan nombor telefon 016-644 2250 tu ye. Tak taulah lepas binatang apa pulak dia nak jual. 

1 ulasan:

HATERS ARE NOT WELCOMED!!!

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...